Minusta

Hei!



Nimeni on Gloria,34v virolainen, syntynyt Tallinnassa. Asun Helsingissä vuodesta 1993, asunut sen jälkeen mm. Englannissa, Montenegrossa, Hollannissa ja  jopa back Virossa.  Olen aina ollut kiinnostunut kauneudesta ja aloitin alalla jo 2000-luvun alussa. Olen toiminut monien firmojen konsulenttina, kouluttajana ja toiminut meikkitaiteilijana ja kosmetologina.
Koulutukseltani olen Cidesco kosmetologi ja maskeeraja. Olen erikoistunut kosmetiikan biokemiaan ja  Natinuel biotsteutica - tuotteisiin / hoitoihin.
Kohta myös Natinuel koulutukset! 

Palveluni ovat saatavilla Helsingissä, 
joko Lönnrotinkatu 9 tai Hietalahdenranta 11. Molemmat ytimessä.  puh.0469015998 







Minulle on tärkeää saada ihosi toimimaan mahdollisimman optimaalisesti ja valitsen oikean kotihoidon. Olen erikoistunut uuteen biotekniseen ja  lääketieteelliseen ihonhoitoon. Käytän Italialaista Natinuelia ja jatkan jatkuvasti itseni kouluttamista kosmetiikan biokemiassa. Kohta myös Natinuel koulutukset :) Ensin 20.12.17 Natinuelin tarjoama biokemian semrinaari Tallinnassa.... JEEE!!  

Tässä blogissani kirjoitan kaikenlaista. Eniten esittelen hoitoja ja laitan kuvia tehdyistä hoidoista..

Jos sinulla on ongelmia ihosi kanssa, voit lähettää kysymyksesi gloria.carolain@gmail.com


Kauneus on alani, ihonhoito intohimoni.



Comments

Popular posts from this blog

Iho - meidän SUURIN elin

Uusi työtila :)