Arvosteluja mun ihanilta asiakkailta

Heips!
Nämä ovat muutamia poimittuja asiakkaitteni arvosteluja palveluistani ja löytyvät mun FB sivuilla tässä


Mau:
Todella mukava ja asiantunteva kosmetologi. Olen käynyt Glorialla mantelihappokuorinnoissa, jossa hän on myös tehnyt mekaanisen ihonpuhdistuksen. Gloria vaikuttaa todella omistautuneelta työlleen, naamani voi hyvin, kaikki mustapäät otettiin pois ja lisäksi hän halusi tietää mitä tuotteita käytän kotona ja varmistaa niiden tuotesisällön perusteella kuinka sopivia ne ovat minulle. Lisäksi hän kertoi käyvänsä jatkuvasti koulutuksissa, opiskelevansa biokemiaa ymmärtääkseen happojen toimintaa ja kouluttavansa muita kosmetologeja. Super!

Tuija:
Minä jännitin kuinka mun ruusufinnistä kärsivä iho saadaan mineraalimeikeillä piiloon hääpäivää varten. Mutta kuten kuvastakin näkyy, DaVincin tuotteet kyllä siinä onnistui. Meikki sai paljon kehuja ja mieskin sanoi että olin tosi nätti. ❤ Gloria on kyllä todella mahtava persoona ja piinkova ammattilainen! Ehdottomasti voin hyvillä mielin suositella.

Suzann:
Ammattilainen! Uskomattoman asiantuntevaa palvelua. Suosittelen ehdottomasti ja jatkossakin tiedän missä käyn.

Laura:
Enemmän kuin tyytyväinen!! Jalat silkinpehmeät ja kulmakarvat täydelliset! Laatu aivan huipputasoa, kiitos Gloria! Suosittelen kyllä kaikille pimeisiin syksyn iltoihin tätä, hetkeä vain itsellesi.


Comments

Popular posts from this blog

Iho - meidän SUURIN elin

Uusi työtila :)